Herunder finder du vejledning til hvordan du opretter personale på din hjemmeside.
Bemærk at dette kræver at den nye personale-løsning er installeret på hjemmesiden!
Step 1: Klik på “Ny person”
I menuen til venstre finder du punktet “Læger og personale”. Klik på dette
Herefter vil siden som du ser på videoen til højre vise sig. Her klikker du så nu på “Ny person”
Step 2: Udfyld information om personen
Der er 5 ting, som du kan udfylde for en person:
- Navn på personen
- Beskrivelse af personen
Her kan du skrive en kort beskrivelse af personen, som vil blive vist på hjemmesiden - Vælge personens stilling
- Indsæt et billede af personen
- Vælg prioritering
Det er muligt at give nogle medarbejdere en højere prioritering. Dette kan f.eks. være hvis man gerne vil have vist klinikejere først. Jo højere en værdi man har angivet ud fra en person, jo højere vil den person blive prioriteret i visning.
Som standard har alle personer en prioritering på 1.
Til slut trykker du på knappen “Udgiv” i øverste højre hjørne
Ofte stillede spørgsmål
Hvordan redigere jeg en person?
Under fanen “Personale” => “Alt personale”
Vælg hvilken person du vil redigere og klik på “Rediger”
Hvordan fjerner jeg en person?
Under fanen “Personale” => “Alt personale”
Her vælger du den person du vil fjerne og klikker på “Papirkurv”